Potrivit experților Beoing, rezultatele noilor teste reprezintă un important pas înainte pentru întreg programul: echipa Sikorsky-Boeing poate merge mai departe, până la 425 de kilometri pe oră și, obiectivul final - 460 de kilometri pe oră.
În cadrul programului FLRAA (Future Long-Range Assault Aircraft), armata americană dorește să dezvolte o mașină cu aripi rotativă multifuncțională, capabilă să transporte 12 pușcași marini cu întregul lor echipament pe o distanță de cel puțin 424 de kilometri și cu o viteză de peste 425 kilometri pe oră.
Chiar și actualele rezulate, definite de contructori drept ”modeste” lasă să se întrevadă potențialul uriaș al Defiant: construite pe componentele clasice, actualele elicoptere multirol nu pot zbura cu o viteză mai mare de 380 km/oră. În schimb, SB-1, prin structura lui, constituie un real progres în domeniu.
Citește și Pentagonul lansează bătălia titanilor. Vrea aparate noi VIDEO
Deși, în cadrul FLRAA, SB-1 are un concurent redutabil: este vorba despre convertoplanul V-280, care poate atinge 520 de kilometri pe oră. În decembrie anul trecut, Bell V-280 a efectuat primele zboruri total autonome.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.