Însoţit de reprezentanţii CNAIR, ministrul a inspectat toate punctele critice unde au fost găsite deficienţe ale constructorului pe acest tronson de autostradă, fiind evidenţiate 48 dintre acestea, de la probleme în evacuarea apelor, probleme de structură şi până la o fisură prezentă în zona nodului de la Holdea.
Citește și Răzvan Cuc: Nu puteam să îmi asum promisiunile șefului CNAIR
"Nimeni nu este atât de nebun încât să nu deschidă o autostradă, dar trebuie să înţelegem foarte clar că noi, în România, nu ne dorim lucrări second-hand, ci vrem ca lucrările să fie foarte bune, indiferent că este o firmă străină sau este o firmă română, aceleaşi lucruri se aplică pentru toate firmele care lucrează în România şi au contracte cu Ministerul Transporturilor sau, mai exact, cu CNAIR", a spus ministrul Transporturilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.