Reprezentanţii constructorului au motivat mobilizarea slabă prin faptul că este necesară relocarea unor linii de înaltă tensiune şi a unei conducte de apă, dar au spus că există şi unele probleme cu anumite avize necesare sau cu "dreptul de uz şi servitute", referindu-se la terenuri private din zonă. Constructorul a recunoscut că sunt întârzieri de şase luni la lucrări, afirmând că noul termen de finalizare a pasajului este luna februarie 2020.
"Lucraţi non-stop! În momentul în care veţi avea finalizate relocările (utilităţilor - n.r.), lucraţi non-stop, ca să recuperaţi decalajele! Să vă mobilizaţi suplimentar. Acum nu aveţi mobilizare că spuneţi că nu puteţi lucra, deci costuri nu aveţi, dacă nu aveţi mobilizare", i-a transmis ministrul constructorului.
Citește și Răzvan Cuc: Contestațiile au ținut lucrurile în loc
Cuc le-a cerut şi reprezentanţilor CNAIR care l-au însoţit să stea pe şantier "să se asigure că sunt respectate termenele".
Primul pasaj de pe centura parte din DN 7 a fost dat în folosinţă în toamna anului trecut, investiţia fiind de aproximativ 32 de milioane de lei. Tot în toamnă au fost reluate lucrările la al doilea pasaj, după mai mulţi ani în care au fost sistate, iar investiţia se ridică la peste 25 de milioane de lei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.