”În ultimele câteva luni, pot să spun că am simțit o încetinire a consumului, și probabil că acum, consumatorii au devenit mai prutenți”, a declarat CEO-ul companiei Ermenegildo Zegna, într-un interviu acordat în Shanghai.
Ca răspuns la ultimele evenimente, producătorul de lux devine precaut și plănuiește un buget mai conservator de investit în China, pentru anul viitor. Cu toate că acestă țară e este cea mai mare piață, nu se mai are în vedere mărirea numărului de magazine, a mai spus CEO-ul.
La ora actuală, sectorul produselor de lux depinde de piața din China dat fiind că aici se îndreaptă o treime din produse, ceea ce face ca marile branduri să fie sensibile la orice scădere a consumului de pe cea mai amre piață din lume.
”Sunt mult mai precaut decât cu 3 luni în urmă. Pentru anul viitor, avem în vedere un buget mult mai conservator din cauza multor incertitudini, trebuie să fim realiști”, a declarat Gildo Zegna și a mai adăugat că: ”Trebuie să fii pregătit pentru ce e mai rău și să acționezi în consecință”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.