Majoritatea magazinelor Douglas se află în afara Germaniei, numai în Europa există mai puțin de 2400 de astfel de parfumerii. Reprezentanții Duglas nu au spus însă care magazine se vor închide, scrie Bild.
”Suntem la începutul acestui proces. Următorii pași însă nu au fost stabiliți”, a declarat pentru publicația germană purtătorul de cuvânt al companiei.
Tina Muller, directorul general al companiei de un an și jumătate, vrea să introducă măsurile de austeritate și astfel să readucă profitabilitate pentru lanțul de parfumerii.
Muller trebuie să facă față războiului prețurilor, producătorilor nou sosiți pe piață dar foarte agresivi cât și clientelei extrem de pretențioase.
Cât costă cel mai scump parfum din lume. Suma e IMPRESIONANTĂ
Pentru mult timp Douglas a ocupat netulburată locul unu pe piața parfumurilor din Europa. Însă recent, retaileri precum Zalando și Falconi au început să vâneze clienții Douglas, care trebuie să facă față și grupului francez LVMH care are lanțul Sephora.
Noua strategie ambițioasă a Douglas este îndreptată către online, strategie care se dovedește a fi una de succes, vânzările crescând în Europa cu aprape 4,8% până la 2 miliarde de euro.
Războiul prețurilor rămâne dur. Până la sfârșitul anului 2019, compania vrea să își extindă prezența online către zona în care clienții pot cumpăra și produse de înfrumusețare de la parteneri externi și să devină ”platforma de beauty centrală a Europei”.
În România, Douglas are 27 de magazine, cele mai multe aflându-se în București.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.