"În urma vânzării (subsidiarei Raiffeisen Bank Polska) din Polonia avem acum un nivel al capitalului care ne permite să ne uităm de la un lucru la altul", a răspuns Johann Strobl când a fost întrebat de achiziţii.
El a numit Cehia, Slovacia, Bulgaria, România şi Serbia ca pieţele în care banca este interesată să-şi extindă prezenţa.
În România, Raiffeisen Bank oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare pentru aproximativ două milioane de clienţi persoane fizice, IMM-uri sau corporaţii. Banca are o reţea de aproape 500 de agenţii în toată ţara, peste 1.140 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de terminale EPOS şi peste 80 de MFM-uri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.