Raiffeisen Bank a majorat dobânzile la produsele de economisire în lei şi plăteşte 3% pe an la contul de economii Super Acces Plus, la care nu se percep comisioane de deschidere, administrare sau închidere, a anunţat miercuri banca.
Super Access Plus nu are limită de sumă la alimentări sau transferuri, deţinătorul având acces oricând la banii săi.
Pe de altă parte, depozitul la termen de 3 luni vine cu dobândă de 6% pe an, iar depozitul pe termen de 6 luni - Flexidepozit, produs care permite alimentări ulterioare multiple, dar şi o retragere parţială, în caz de nevoie, vine cu o dobândă de 6,25% pe an.
"Când oamenii fac un pas şi economisesc au un sentiment de siguranţă, linişte şi încredere, iar pe măsură ce încep să acumuleze sumele economisite, simt că au şi un control mai bun asupra viitorului lor. Raiffeisen Bank continuă acţiunile de consiliere şi încurajare a clienţilor în a-şi crea un fond de urgenţă, de a economisi constant pentru planurile lor pe termen mediu sau lung, ca parte a strategiei noastre de a fi cei mai buni consultanţi pentru nevoile lor financiare. Prin aceste măsuri succesive de creştere a dobânzilor la depozite reducem impactul negativ, indus de inflaţie şi de creşterea preţurilor", a spus Andra Ion, director Planificare Financiară Personală la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank menţionează că îşi susţine clienţii cu o ofertă diversificată, cu soluţii şi produse de economisire sau investiţii potrivite, în funcţie de nevoile, obiectivele financiare şi stilul de viaţă al fiecăruia. Cea mai mare dobândă în lei, plătită de Raiffeisen Bank, este de 7% pe an, pentru depozitele cu scadenţa la 2 ani.
Raiffeisen Bank este o bancă universală aflată în top 5 în România, care deserveşte 2,28 milioane de clienţi, persoane fizice şi juridice. Banca are peste 4.700 de angajaţi, circa 300 de agenţii în toată ţara, 1.131 de ATM-uri şi MFM-uri, o reţea de aproape 28.000 de POS-uri.
Citește și CEC Bank lansează retragerile contactless la peste 550 de bancomate
Pentru efectuarea unei operațiuni contactless, clientul doar apropie de bancomat telefonul, ceasul smart (Fitbit Pay, Garmin Pay) sau cardul, fără a mai fi necesară introducerea cardului în fanta specială. Astfel, durata unei operațiuni se reduce cu cel puțin 30 de secunde – timp necesar pentru scoaterea cardului din portofel, introducerea în bancomat și recuperarea acestuia după tranzacție. Și, în plus, nu există riscul blocării cardului în bancomat.
Funcționalitățile contactless sunt disponibile atât pentru clienții CEC Bank, cât și pentru utilizatorii de carduri emise de alte bănci care permit realizarea de tranzacții contactless la alte bancomate decât cele din rețeaua proprie.
Tipurile de operațiuni ce pot fi efectuate contactless la bancomatele CEC Bank sunt: retrageri de numerar, interogări de sold, generarea de mini-extrase de cont sau plata facturilor, iar la multifuncționalele de plată (MFM-uri) se pot realiza și retrageri și depuneri în euro, precum și schimburi valutare. Pentru anumite tipuri de operațiuni, cum ar fi activarea cardului sau personalizarea PIN-ului, din motive de siguranță, este necesară în continuare prezentarea cardului fizic.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.