Acesta a declarat că: ”Mă bucur să ne revedem în cadrul unei interesante și binevenită dezbateri în contextul actual în care, bineînțeles, și la nivelul Uniunii Europene, și la nivelul României, în prim plan este pus consumatorul final. Pentru că toate aceste dezbateri și toate aceste proiecte, bineînțeles, trebuie să fie adresate consumatorului final și pentru a îmbunătăți situația efectivă pe care o simte acel consumator final, care nu cunoaște toate mecanismele acestea din piață. Mecanisme care sunt extrem de complicate sau care sunt de multe ori de neînțeles”.
Reprezentantul companiei energetice a explicat că: ”Hidroelectrica încă din anul 2021, o dată cu o liberalizarea pieței de energie, a încercat să se apropie și să-și dezvolte un nou segment de business, acela de furnizare. Pentru a veni în întâmpinarea exact acestui deziderat, consumatorul final să simtă faptul că energia care este produsă de Hidroelectrica vine direct la el acasă, astfel încât oferta Hidroelectrica, a fost singura din piață care în ultimii doi ani nu s-a schimbat și nu a fost modificat din cauza volatilității prețurilor din piață”.
Directorul companiei a mai adăugat că: ”Noi am avut o ofertă de 0,25 de lei pe kilowatt oră pentru energia activă începând cu 1 ianuarie 2021. Ce s-a întâmplat după aceea, în ultimii doi ani, cu modificări legislative, cu impact asupra evoluției prețurilor, chiar și așa Hidroelectrica a menținut această ofertă deosebit de atractivă, bineînțeles pentru populație, astfel încât, am avut o presiune și o creștere exponențială a portofoliului nostru de clienți casnici și non-casnici, dat fiindcă ne-am adresat, bineînțeles, ambelor categorii de consumatori finali. În continuare, Hidroelectrica dorește să fie un actor extrem de important pe această piață” a arătat Radu Constantin și a mai adăugat că s-au făcut investiții serioase pentru interacțiunea online cu clienții finali. Acesta este principalul obiectiv al nostru de digitalizare al acestui segment de business nou.
Reprezentantul Hidroelectrica a mai arătat că ”Ne-am adaptat și suntem într-o situație în care la sfârșitul anului 2022 înregistram o cotă de 8 la sută din piața de furnizare din România, cu o tendință de creștere evidentă și pentru acest an”.
Radu Constantin a mai afirmat că: ”Evident, Hidroelectrica va fi un jucător care își va asuma acest rol în piață, astfel încât consumatorul final să nu simtă vreo presiune vizavi de preț. Bineînțeles că și Legislativul a venit în întâmpinare cu acestă ordonanță de urgență care ajută consumatorul final să aibă prețurile plafonate până în anul 2025. Legislația este extrem de predictibilă prin acest O.U.G. adoptată în luna noiembrie a anului 2022, Hidroelectrica a înțeles să aștepte decizii pe subiectul acesta, respectând legea și să încercăm să nu afectăm consumatorul final să nu simtă acest impact cu privire la prețuri și evoluția prețurilor în piață”, a conchis directorul Hidroelectrica.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.