Conform datelor oficiale, din totalul voucherelor aprobate în etapa secundă a programului guvernamental, 34.158 sunt pentru achiziţia de televizoare, 22.884 pentru cumpărarea de laptopuri şi 16.316 pentru tablete. Valabilitatea voucherelor este de 15 zile de la data validării acestora de către AFM, termen în care trebuie utilizate la un comerciant validat.
Voucherul se poate folosi fie în magazinele fizice, prezentat pe un dispozitiv mobil sau imprimat, fie în magazinele online prin utilizarea codului voucherului în formularul de comandă din site-ul comerciantului. De altfel, lista comercianţilor la care pot fi utilizate aceste voucherele este publicată pe site-ul AFM, la adresa https://www.afm.ro/rabla_electrocasnice_comercianti_validati.php.
Până la momentul utilizării voucherului, beneficiarul are obligaţia de a încărca Cartea de Identitate sau Buletinul de Identitate, precum şi Declaraţia pe proprie răspundere pusă la dispoziţie de AFM, în aplicaţia informatică.
Reprezentanţii AFM precizează că după parcurgerea tuturor etapelor de selecţie a voucherelor, sumele aferente tichetelor generate şi neutilizate redevin disponibile, iar ulterior se poate relua întreaga procedură de selecţie pe etape, inclusiv etapa de înscriere în program/creare de cont.
Citește și Rabla electrocasnice 2021. Bugetul de 30 de milioane de lei, epuizat în 35 de minute
Programul "Rabla pentru electrocasnice" - sesiunea 2021 a debutat pe data de 14 mai, cu perioada de înscriere a persoanelor fizice, timp de o săptămână. La sesiunea din acest an, modalitatea de accesare a programului a fost revizuită, astfel încât persoanele fizice să poată beneficia de oportunitatea de a se înscrie şi de a obţine unul sau mai multe vouchere.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.