Potrivit informațiilor AFM, bugetul etapei a doua, în valoare de 30 de milioane de lei, a fost epuizat în 35 de minute de la lansare.
Deși interesul a fost uriaș, voucherele rezervate au fost utilizate doar în procent de aproape 58%, peste 12,6 milioane de lei rămânând nefolosite.
Astfel românii au utilizat 62% din voucherele rezervate pentru televizoare (reprezentând aproximativ 8,5 milioane lei). Voucherele pentru PC-uri și laptopuri au fost utilizate în proporție de 58% (aproximativ 6,6 milioane lei), în timp ce doar 45% din voucherele pentru tablete au fost folosite (2,2 milioane lei).
Citește și: Rabla electrocasnice. CUM, CÂND ȘI CÂT. Totul despre banii primiți
Potrivit regulamentului programului, după încheierea celei de-a treia etape, procesul va fi reluat. Banii care nu au fost utilizați în primele 3 etape vor fi transferați pentru noua rundă a programului.
Programul "Rabla pentru electrocasnice" - sesiunea 2021 a debutat pe 14 mai, odată cu perioada de înscriere a persoanelor fizice, iar această etapă a durat o săptămână.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.