Directorul executiv al Puma, Arne Freundt, vrea să crească vânzările produselor care aduc „performanță”, precum pantofi de alergare și ghete de fotbal. În acest scop, el a readus la viață mesajul „Forever Faster” folosit de Puma în prima sa campanie de acest gen de acum un deceniu.
Campania aduce în scenă atleți de marcă, inclusiv pe deținătorul recordului de sărituri cu prăjina Armand Duplantis și campionul la 400 de metri garduri, Karsten Warholm.
Puma încearcă să atragă cât mai mulți alergători, iar sponsorizarea echipei olimpice din Jamaica și a unora dintre cei mai buni sprinteri ai lumii, precum Shericka Jackson și Elaine Thompson-Herah, ajută la asocierea mărcii cu viteza, a spus Geoff Lowery, analist la Redburn, Londra.
Freundt a călătorit în Jamaica la sfârșitul lunii martie, unde a participat pentru prima dată la cea mai bună întâlnire de atletism din liceu din țară, pentru a lansa echipamentul olimpic jamaican la eveniment, care este considerat o probă de teren pentru tinerele talente atletice.
Imaginea mărcii
„Trebuie să fim foarte clari că Puma se referă la viteză”, a declarat Freundt într-un interviu pentru Reuters. „Este ceea ce încă mai trebuie să consolidăm în mintea consumatorilor”. La fel ca alți retaileri de îmbrăcăminte sportivă care sponsorizează sportivi olimpici și injectează dolari de marketinge, pariul este că sportivii buni îmbrăcați de Puma vor atrage un plus de spectatori ce pot deveni, ulterior, cumpărători.
Ultimele crampoane Puma pentru sprinteri sunt de portocaliu aprins, ales special pentru contrastul creat cu albastrul pistei de atletism, potrivit Romain Girard, senior manager al inovației la Puma.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.