Această caracteristică este dezactivată dacă clientul nu îşi reînnoieşte abonamentul.
"Reglajul fin al motorului electric majorează cu 20% până la 24% puterea maximă a automobilului Mercedes-EQ. Este îmbunătăţit de asemenea cuplul, ceea ce permite vehiculului să accelereze semnificativ mai rapid şi mai puternic", se precizează pe pagina principală a abonamentului, denumit "Acceleration Increase", şi care este disponibil pe magazinul online al constructorului german.
Taxarea clienţilor pentru o caracteristică de care automobilul este deja capabil este o mişcare curajoasă din parte producătorului de vehicule de lux. O iniţiativă similară lansată la începutul anului de rivalul german BMW a generat critici, după ce acest producător a încercat să vândă un abonament de 18 dolari pe lună, care permitea proprietarilor de automobile BMW să pornească sistemul de încălzire a scaunelor.
Constructorii de automobile mizează pe serviciile la cerere pentru a-şi extinde şi majora veniturile, inclusiv prin oferte precum servicii de conducere autonomă.
Mercedes a precizat că abonamentul său este valabil pentru modelele EQS sedan şi EQS SUV precum şi pentru unele modele EQE sedan şi EQE SUV.
Primul care a introdus abonamente pentru diverse opțiuni ale vehiculelor a fost Elon Musk care a făcut acest lucru pentru vehiculele Tesla.
Citește și:
Elon Musk a pierdut 100 de miliarde $ iar Tesla se prăbușește
Pierderile lui Elon Musk pentru 2022 au depășit 100 de miliarde de dolari, în timp ce acțiunile Tesla Inc. au scăzut la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani.
Cofondatorul Tesla este în continuare cea mai bogată persoană din lume, cu o avere de 169,8 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg Billionaires Index, chiar și după ce luni și-a văzut averea netă scăzând cu 8,6 miliarde de dolari. El a scăzut cu 100,5 miliarde de dolari în acest an - cel mai mult decât oricine altcineva din indicele de avere - după ce a atins un vârf de 340 de miliarde de dolari în urmă cu puțin mai mult de un an.
Producătorul de mașini electrice cuprinde cea mai mare parte a averii sale și se luptă cu restricțiile din ce în ce mai mari legate de Covid în China, cea mai mare piață a sa din afara SUA. Firma cu sediul în Austin, Texas, a anunțat recent o rechemare în service a peste 300.000 de mașini din cauza unor faruri spate defecte, în timp ce se confruntă, de asemenea, cu blocaje în lanțul de aprovizionare și cu o creștere a costurilor materiilor prime.
Acțiunile Tesla au scăzut luni cu 6,8%, la 167,87 dolari în tranzacțiile de la New York - cel mai scăzut nivel din noiembrie 2020 - și au scăzut cu 52% în acest an. Acest lucru se compară cu un declin de 29% în indicele Nasdaq 100, care are o pondere mare de tehnologie.
Dependența Tesla de Musk este listată ca un factor de risc în documentele sale de securitate, subliniind că "deși domnul Musk petrece timp semnificativ cu Tesla și este foarte activ în managementul nostru, nu își dedică tot timpul și atenția la Tesla".
Scăderea acțiunilor Tesla Inc. se accelerează pe măsură ce o rechemare în service și semnele de revenire a Chinei la restricțiile Covid Zero se adaugă la o litanie de îngrijorări ale investitorilor, în timp ce directorul executiv Elon Musk se concentrează pe redresarea Twitter Inc. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.