Claudiu Ceti a explicat că deşi Primăria Sectorului 5 a făcut numeroase demersuri, fiind vorba despre un proiect extrem de important pentru dezvoltarea acestei zone a Capitalei, cei de la Ministerul Transporturilor - care ar trebui doar să cedeze această cale ferată nefuncţională şi devenită un focar de infecţie - efectiv ignoră orice demers al autorităţii locale. Este vorba de fosta cale ferată care străbătea Sectorul 5 de la Răzoare, prin zona Progresului către Sectorul 4.
"Spre dezamăgirea noastră, totul se mişcă foarte încet. Noi am demarat încă din 2017, iar începând cu finalul lui 2021, începutul lui 2022, am refăcut documentaţia pentru preluarea reţelei de cale ferată dezafectată în cazul de faţă – adică venim în sprijinul Ministerului Transporturilor, care ar putea să pregătească documentaţia, să fie iniţiator al unei Hotărâri de Guvern, pentru trecerea în administrarea Sectorului 5 a tronsonului de cale ferată dezafectată, o zonă unde investiţiile pot căpăta o altă magnitudine.
Cei care stau în zonă ne fac periodic sesizări legate de ce se întâmplă acolo. Ştim bine că de la infrastructură pleacă orice dezvoltare a unei zone sau a unui sector. Este foarte greu să le explicăm cetăţenilor de la Sectorul 5 care plătesc taxe şi impozite de ce nu facem acolo un bulevard, de ce nu reuşim să demarăm pentru a decongestiona traficul şi a reuşi să creăm un bulevard", a declarat, în cadrul dezbaterii online "UPGRADE ROMANIA: ESTE NEVOIE DE UN PACT NAȚIONAL DE TRANSPORTURI", Claudiu Ceti, preşedintele CA al societății Infrastructura S5 SA.
VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.