Byju’s este considerat cel mai scump start-up din India. La cei 37 de ani ai săi, fondatorul firmei Think & Learn Pvt Ltd., cunoscută lumii sub brandul Byju’s, Byju Raveendran, deține 21% din acțiunile companiei. La începutul lunii iulie, firma a atras investiții de 150 de milioane de dolari. Astfel, valoarea întreprinderii a urcat la 5,7 miliarde de dolari. Se speră că până la finele anului, acest indicator va mai crește cu 453 de milioane de dolari.
Byju’s a intrat chiar în vizorul unor giganți mondiali, precum Disney, Facebook, Tencent și fondul Sequoia Capital. Agenția Bloomberg susține că respectivele corporații vor ajuta start-upul să intre pe piața americană la începutul anului viitor.
Citește și Din vânzător de cartele SIM a ajuns milionar în timp record
Pentru lecțiile de limbă engleză, matematică sau chimie, creatorii Byju’s au folosit personaje Disney, care reușesc să atragă atenția elevilor, canalizând-o spre cunoștințele necesare. Pe utilizatorii mai mari, Byju’s îi ajută să se pregătească pentru examenele internaționale de admitere.
Byju Raveendran a lansat platforma cu lecții online Think & Learn în 2011, iar în 2015 a apărut Byju’s. Programul a atras peste 35 de milioane de abonați, din care circa 2,4 milioane plătesc anual circa 180 de dolari fiecare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.