Compania spaniolă de modă Mango plănuiește să deschidă 500 de magazine noi până în 2026 pe mai multe piețe importante precum Statele Unite, Canada, Franța, Italia, Marea Britanie, India și în Spania, a anunțat miercuri retailerul, prognozând vânzări record în acest an, conform Reuters.
Mango, rivalul local al Inditex, proprietarul Zara, a declarat că vânzările vor fi acest an cu cel puțin 12% mai mari decât în 2022, la peste 3 miliarde de euro, pe fondul intrării pentru prima dată a brandului în statele americane Texas, Georgia și California.
Noi magazine, deschise în 2023
Mango a deschis 130 de magazine noi în 2023 și a modernizat alte 80, ajungând la aproximativ 2.700 de puncte de vânzare în total, în cele 115 piețe.
De asemenea, retailerul a declarat că va adăuga patru membri independenți în consiliul său de administrație, inclusiv Marc Puig, președintele grupului spaniol de cosmetice Puig, proprietar al unor mărci precum Carolina Herrera, Paco Rabane și Charlotte Tilbury.
Mango își va extinde consiliul de administrație la nouă membri începând cu luna martie, conform unui comunicat.
Mango a precizat că directorul său executiv Toni Ruiz a devenit acționar după ce a cumpărat o participație de 5% din companie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.