"E clar că, la un moment dat, păgubitul sau clientul asigurat, cum doriţi să-i spuneţi, trebuie să aibă un acces cât mai facil, cât mai uşor, cât mai rapid, la asigurător. Trăim într-o epocă a vitezei, trebuie să ne gândim la serviciile pe care le acordăm clienţilor noştri şi cred că e important să îi înglobăm. Industria de asigurări, din păcate, şi nu e vorba doar despre România, e puţin mai în spate faţă de alte industrii în zona aceasta digitală. De foarte multe ori ne lovim de bariere legislative şi nu putem inova, pentru că există o virgulă în lege şi atunci trebuie să găsim soluţii. Cred că o legislaţie mai permisivă, mai degajată, ne-ar ajuta atât pe noi, cât şi pe consumatorii noştri să intre mult mai uşor în direct cu companiile de asigurări", a spus Roşu.
Conform datelor Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), societăţile de asigurare autorizate şi reglementate de către reglementator au subscris, în primul semestru al anului în curs, prime brute în valoare de aproape 5,44 miliarde de lei, în creştere cu 7,8% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
Citește și Bogdan Chirițoiu către asigurători: Așa trebuie procedat
La 30 iunie 2019, pe piaţa asigurărilor din România activau 28 de societăţi de asigurare autorizate şi reglementate de ASF, dintre care 15 au practicat numai activitate de asigurări generale, şapte au desfăşurat doar activitate de asigurări de viaţă şi şase au practicat activitate compozită.
Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România - BAAR şi Institutul de Studii Financiare - ISF a organizat, joi, conferinţa cu tema "Asigurările auto şi siguranţa în trafic, în era digitală".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.