Pe rețelele de socializare al MIPE curg plângerile celor care nu au primit ori banii ori cardurile. Oamenii disperați au încercat să ceară lămuriri la numerele de telefon alocate, însă oamenii nu reușesc deloc să vorbească cu un operator. Alții care au trimis solicitări prin e-mail, mesajele li s-au întors cu explicația că inbox-ul este plin.
DCBusiness a făcut o solicitare către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene pentru a afla care sunt problemele, de ce unii oameni nu primesc cardurile, alții banii și de ce nimeni nu poate lua legătura cu cineva din MIPE care să îi lămurească.
Solicitării trimise de noi pe data de 22 februarie am primit un răspuns azi, 5 martie, un răspuns prin care se extinde data limită până la care MIPE ne va trimite răspunsul. Instituțiile statului sunt obligate să ofere un răspuns în termen de maximul 30 de zile (conform Ordinului 33/2020, privind soluţionarea petiţiilor, ”Răspunsul către petent se expediază în termen de cel mult 30 de zile sau, dacă a fost prelungit potrivit legii, de cel mult 45 de zile de la data înregistrării petiţiei în registrul de evidenţă a petiţiilor.”). Așadar, vom afla care este marele mister legat de neregulile virării ajutorului pentru alimente cât și care sunt piedicile care stau în calea celor ce ar trebui să răspundă la telefon, abia în jurul datei de 8 aprilie.
Sperăm că totuși răspunsul va veni într-o bucată și nu în tranșe egale la fiecare două luni!
Mai jos, câteva capturi de ecran ale mesajelor scrise de cei care au dreptul la sprijinul menționat dar care sunt ignorați de cei care ar trebui să le ofere ajutorul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.