„Stațiunile de la malul Mării Negre, dar și multe alte stațiuni din țară au acest statut, fiind de interes național. Cu toate acestea, Guvernul nu alocă niciun leu pentru dezvoltarea și modernizarea infrastructurii, cu scopul atragerii unui număr mai mare de turiști români și străini. Mai mulți turiști înseamnă, în fond, mai mulți bani la bugetul statului“, a explicat Cristian Radu.
Edilul a mai spus că Mangalia are 44.000 de locuitori, administrează șase stațiuni de interes național, dar nici Guvernul, nici Consiliul Județean nu s-au preocupat vreodată de infrastructura acestor stațiuni.
Companiile din turism cer schimbări ale anului școlar viitor
„Toate proiectele de modernizare a stațiunilor sunt implementate exclusiv de Primăria Mangalia. Am atras bani europeni atât pentru străzile din stațiuni, dar și pentru reabilitarea falezelor, iar cofinanțarea se face exclusiv din bugetul local“, a mai spus primarul.
„Acum șapte ani, existau 26 de unități hoteliere închise. Acum mai sunt doar patru. Multe hoteluri au fost deja redeschise, iar la altele se lucrează. Investitorii sunt atrași de facilitățile fiscale acordate de municipalitate, dar și de faptul că stațiunile din sud sunt mult mai aerisite, cu multe zone verzi“, a subliniat edilul Mangaliei.
„Solicit Guvernului să creeze un Program Național de Dezvoltare a tuturor stațiunilor de interes național. Proiectele să fie implementate direct de Executiv, ca în cazul PNDL. De asemenea, CJ Constanța să demonstreze că îi pasă de stațiunile de la Marea Neagră și să aloce resurse financiare pentru infrastructură, din cotele defalcate“, a conchis Cristian Radu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.