Anul trecut, audiența ceremoniei premiilor Oscal au scăzut cu 20%, cea mai mică din toate timpurile. În ciuda acestei scăderi istorice, postul de televiziune ABC, cel care transmite acest eveniment, a încasat între 2 și 2,6 milioane de dolari pentru un sport publicitar de 30 de secunde.
Postul de televiziune ABC plătește, în acest an, pentru drepturile de difuzare a evenimentului 75 de milioane de dolari, scrie Bloomberg.
În anul 2018, chiar și în condițiile unei audiențe slabe, ABC a generat venituri de 149 de milioane de dolari din difuzarea de spoturi publicitare.
Producerea unui astfel de spectacol, numai din punct de vedere tehnic, costă până la 40 de milioane de dolari, bani pe care îi cheltuie Academia Americană de Film.
Citește și: Premiile Oscar 2019. O ceremonie fără prezentator vedetă
Însă cheltuielile nu sunt numai din partea Academiei ci și a nominalizaților care trebuie să investească o grămadă de bani în costurile campaniei de promovare. Aceștia au nevoie de consultanți în PR, au de suportat costuri legate de publicitate, proiecții ale filmelor, etc.
Conform calculelor făcute de jurnaliștii de la The Guardian, campania de promovare a unui film pentru premiile Oscar costă între 5 și 8 milioane de dolari. Aceste cheltuieli fac dificilă promovarea unui film cu un buget mic cât și accesul la premiile Oscar.
În fiecare an sunt fabricate 50 de statuete care costă fiecare câte 900 de dolari.
Premiile Academiei Americane de Film vor fi decernate în această noapte. Filmele favorite din această ediție sunt Bohemian Rapsody și The Favourite.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.