”Contractele necesare au fost semnate” cu concesionarii și ”vor intra în vigoare în aprilie 2020”, a explicat Martin Sander, director de vânzări al contructorului auto. ”Dar primul test al vânzărilor onlie va fi testat anul acesta, în cadrul unui proiect pilot”, a adăugat oficialul, prezent al Salonul auto de la Geneva.
Astfel, ”o ediție specială” al unei mașini va fi vândută online începând din ”primul semestru din 2019” pretutindeni în lume, a precizat, la rândul său, un purtător de cuvânt al Audi, fără a oferi detalii legate de modelul vizat. În octombrie anul trecut, VW a anunțat lansarea, în 2020, a unei platforme online care să acopere întreg procesul de vânzare, configurarea de plată, trecând prin opțiunile de finanțare.
Citește și Volkswagen, în negocieri cu principalii săi rivali
Vânzările online au fost reglementate la compania americană Tesla, care și-a propus să închidă o mare parte din magazinele fizice. ”Suntem convinși că vânzările online fac parte din viitor”, a comentat Martin Sander. ”Dorim să oferim două posibilități - vânzări tradiționale și cele online. Clienții vor așa ceva”, a adăugat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.