De-a lungul ultimilor patru ani (2015-2018), procentul celor care sunt darnici cu ocazia primului "moş" din decembrie este constant. Conform datelor celui mai recent studiu de piaţă realizat de Mednet Marketing Research Center, românii vor mai oferi fructe, cosmetice, parfumuri sau cărţi. Pe lângă acestea, au mai fost menţionate bijuterii şi accesorii, articole de design, accesorii pentru smartphone sau tabletă sau chiar electronice şi electrocasnice. Cei care nu au găsit cadoul potrivit, vor oferi şi bani (2%).
Suma medie pe care respondenţii o vor aloca pentru cadourile de Moş Nicolae este de 345,26 lei.
Cu toate că anul 2018 a adus creşteri salariale, în special în sectorul public, suma medie alocată cadourilor pe care le va aduce Moş Nicolae nu a crescut faţă de anul trecut (345,26 lei în 2018 versus 340,92 lei în 2017).
Mai mult decât atât, aproape jumătate dintre persoanele intervievate intenţionează să cheltuie cu această ocazie între 100 şi 250 lei.
Studiul a fost realizat online, în perioada 23 - 29 noiembrie 2018.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.