"La modelele precedente de iPhone X am avut practic sold out, cu precomenzi mai multe decât marfa alocată. Într-un final am reuşit să ne adresăm tuturor clienţilor şi să închidem toate precomenzile. Pentru noul iPhone 11, numărul precomenzilor este cu 15% mai mare faţă de anul trecut, la iPhone X. În cazul Apple Watch, precomenzile sunt cam la acelaşi nivel ca anul trecut, dar în ultimul an de la apariţia seriei 4, vânzările acestor dispozitive au crescut foarte mult", , a declarat, vineri, pentru Agerpres, Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul celei mai mari reţele Apple Premium Reseller din Europa Centrală şi de Est.
Secretul unui succes greu de egalat. Performanțele companiei Apple
Potrivit şefului de retail din cadrul iStyle România, puţini dintre clienţii care deja sunt "ancoraţi" în ecosistemul Apple migrează către un dispozitive cu alte sisteme de operare.
"Din punct de vedere al clienţilor de iOS, de iPhone, aceştia îşi vor păstra preferinţele, în continuare. Foarte puţini sunt cei care fac pasul de la iOS la alt sistem de operare. Există foarte multe telefoane cu capabilităţi foarte bune, iar iPhone este unul dintre cele de top. De aici încolo, depinde strict de preferinţele oamenilor. Noi încercăm să atragem cât mai mulţi clienţi către ecosistemul Apple, nu doar către iOS. Lumea este atrasă în principal de acest ecosistem şi din moment ce intri în acesta nu prea mai ieşi pentru că depinzi de mai multe lucruri", a explicat Dragoş Vrînceanu.
iStyle, unicul partener Apple Premium Reseller din România, a prezentat vineri cele mai noi produse create de Apple: iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max şi Apple Watch Series 5, potrivit Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.