Publicitate
„Prețurile contractate au urcat de la mai puțin de 300.000 USD în patru până la șase săptămâni până la 600.000 $ sau chiar 800.000 $ în ultimele zile”, a declarat Anthony Lau, președinte și fondator al companiei de logistică Pacific Air (HK) Ltd., adăugând că ce se întâmplă acum, "Este o nebunie absolută."
În mod normal, pentru un ransport cu un Boeing 747 sau 777 din din Hong Kong în Europa în sezonul fără vârf, costă 300.000 de dolari, a spus Anthony Lau.
„Prețul se schimbă de la o oră la alta. Nu am mai trăit așa ceva până acum niciodată ”, a mai spus Anthony Lau.
Salvarea companiilor aeriene ar putea veni de la Bruxelles
O prăbușire fără precedent a cererii de transport de pasageri determină companiile aeriene să-și folosească flotele pentru a transporta mai multă marfă, inclusiv medicamente, deoarece pandemia provocată de noul coronavirus provoacă perturbări majore în lanțurile de aprovizionare și determină un trafic intens asupra lumii. Infecțiile la nivel global au crescut la peste 720.000 și aproximativ 34.000 de oameni au murit din cauza virusului.
Cathay Pacific Airways Ltd., Korean Air Lines Co. și American Airlines Group Inc. transportă o cantitate mai mare de bunuri în vintrele avioanelor lor de pasageri pentru a ține pasul cu cererea.
Rata transportului aerian de marfă a crescut cu peste 10% în ultimele săptămâni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.