Metrorex a anunţat, miercuri, că, începând din 4 februarie, tariful pentru parcarea în terminalul Străuleşti, din Bucureşti, va fi de 50 de bani/maşină/oră, la jumătate faţă de nivelul actual.
Parcarea Străulești a costat Metrorex 360 de milioane de lei, până acum investiția fiind inutilă din cauza gradului scăzut de ocupare al facilității.
Regia metroului a decis astfel să rentabilizeze investiția scăzând la jumătate prețul parcării. Totuși, nici această strategie nu va garanta venituri având în vedere că locația nu este cea mai bine aleasă. Teoretic, ea a fost destinată celor care vin din localitățile limitrofe gen Chitila, dar aceștia nu vor să dea pe parcare 200-300 de lei pe lună.
Sistemul park&ride, folosit în cadrul terminalului, are ca scop reducerea congestiei traficului urban şi furnizarea mai multor modalităţi de transport pentru călători, respectiv metroul, transportul urban de suprafaţă, transportul preorăşenesc şi asigurarea condiţiilor de parcare pentru autoturismul personal.
Citește și: Metrorex va introduce noi abonamente. Pentru ce vor fi folosite
Terminalul multimodal are un regim de înălţime P+3 etaje, o parcare pentru 660 de autovehicule şi sală de aşteptare pentru călătorii transportului public orăşenesc şi interurban.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.