"Avem multe semnale care arată frauda în acest domeniu de activitate. De multe ori şoferul păgubit nu beneficiază de maşină la schimb, chiar dacă service-ul a facturat-o către societatea de asigurare, spre decontare. În acelaşi timp, salutăm service-urile auto care demonstrează că pot efectua lucrări de calitate la preţuri corecte. Atragem atenţia, însă, că există riscul ca, din cauza practicilor abuzive, cei aproximativ 6 milioane de consumatori din piaţa asigurărilor obligatorii să fie afectaţi printr-o eventuală creştere a tarifelor', susţine Vasile Ştefănescu, preşedintele COTAR.
Potrivit unui comunicat de presă al COTAR, unele service-uri auto încearcă să obţină un profit incorect, prin tarife foarte mari şi prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare către companiile de asigurări, pentru plata maşinilor de schimb, în vederea compensării dreptului de folosinţă a autovehiculului avariat.
Citește și RCA pe o lună dispare? Șoferii trebuie să știe DECIZIA ASF
"Aceste costuri nejustificate facturate de către service-uri companiilor de asigurări vor avea impact negativ asupra preţului poliţelor de asigurare", susţine sursa citată.
COTAR este o organizaţie reprezentativă la nivel naţional, care are ca membri federaţii şi asociaţii din rândul transportatorilor de persoane, transportatorilor în regim de taxi şi închiriere, şcolilor de conducători auto.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.