Compania Naţională ''Poşta Română'' (CNPR) organizează, luni, evenimentul de lansare a Ghişeului poştal digital - cea mai nouă şi completă soluţie din gama serviciilor automatizate, oferite de către operatorul naţional de servicii poştale.
Lansarea va avea loc în prezenţa ministrului Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Sebastian Burduja, şi a directorului general al Poştei Române, Valentin Ştefan.
Potrivit companiei, ghişeul poştal digital este fabricat în România şi reprezintă o soluţie unică pe piaţa serviciilor poştale din ţara noastră, prin complexitatea prestaţiilor oferite, 100% automatizate.
"Terminalul de servicii poştale reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare, în regim self-service, pentru operaţiuni complete de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare, etc. Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră, pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul. Clienţii Poştei Române vor avea posibilitatea să acceseze Ghişeul poştal digital în regim self-service 24/7", precizează Poşta Română.
Citește și Reorganizare la Poşta Română.
Zillele trecute, Auchan Retail România şi Poşta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară.
Conform unui comunicat preluat de agenția Agerpes, proiectul debutează cu o etapă pilot în patru oficii poştale din Piteşti. Inaugurarea a avut loc vineri, în prezenţa directorilor generali ai celor două companii.
Gama selecţionată şi pusă la dispoziţie "by Auchan" este formată din aproximativ 150 de produse şi este expusă pe o suprafaţă de vânzare de 10-12 mp în incinta oficiilor poştale. Clienţii vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar şi o selecţie de articole nealimentare.
"După parteneriatul inovator pe care l-am început alături de Petrom, suntem bucuroşi să dăm curs unei noi provocări de business şi să aducem, în premieră, produsele unui specialist alimentar în oficiile liderului serviciilor poştale din România, Poşta Română. Construim împreună acest proiect prin care ne propunem să servim şi mai bine locuitorii, cu produse şi servicii adaptate. În cadrul etapei pilot vom testa şi evalua o selecţie de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor poştale. Mulţumesc partenerilor noştri şi sunt convins că împreună facem un pas către viitor pentru ambele companii", a declarat Ionuţ Ardeleanu, director general Auchan Retail România.
Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale Poşta Română, a subliniat, la rândul său, că, prin acest parteneriat, se deschide o nouă perspectivă asupra pieţei prin diversificarea plajei de servicii oferite clienţilor în oficiile poştale .
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.