"În acest fel, operatorul public poştal mai face un pas spre digitalizare şi aliniere la dinamica mondială a comerţului online. Concret, primele două cutii digitale ale Poştei Române au fost puse în funcţiune în cadrul subunităţilor OP Bucureşti 66, situată pe strada Constantin Titel Petrescu din Capitală, şi în oraşul Buftea (judeţul Ilfov), la oficiul poştal din localitate", se arată în documentul citat.
Cutiile de acest gen reprezintă o soluţie de procesare pentru operaţiuni de distribuire de colete, cu sau fără ramburs, ele fiind accesibile clienţilor în regim self-service, non-stop. Acestea oferă posibilitatea destinatarilor trimiterilor poştale să-şi ridice coletul oricând doresc, eliminând, astfel, constrângerile legate de intervalul orar de distribuire de către salariaţii poştali sau de timpul de aşteptare pentru ridicarea trimiterilor de la ghişeul poştal.
Avizarea clienţilor care au de ridicat un colet se va face prin sms sau e-mail. În plus, destinatarii pot face plata direct la POS-ul integrat pe care-l posedă cutia digitală, aceasta fiind dotată şi cu un ecran tactil ce oferă o interacţiune intuitivă cu utilizatorul.
"Aşa cum am promis la începutul anului, lansăm şi primele cutii poştale digitale, după punerea în funcţiune a ghişeului poştal digital, petrecută acum ceva mai mult de o lună de zile. Credem cu tărie că prezenţa acestei opţiuni în oficiile noastre poştale va fi un pilon important în procesul de digitalizare, menit să răspundă cerinţelor pieţei. Clienţii au nevoie de flexibilitate şi proximitate, iar acesta este un alt pas pentru a ne apropia de ei, din acest punct de vedere. Poşta Română se află într-un proces amplu de investiţii în modernizare, iar anul acesta dispunem cele mai mari investiţii bugetate şi aflate în derulare din ultimele decenii", a apreciat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.
La rândul său, coordonatoarea proiectului de introducere a pachetomatelor în portofoliul de produse al Poştei Române, Lidia Popa, director Regionalizare - Centre de profit, a subliniat că CNPR va continua implementarea programului de digitalizare pentru că are nevoie să se alinieze la standardele contemporane ale comerţului online şi să păstreze poziţia de operator naţional în domeniul serviciilor poştale.
"Avem forţa şi determinarea necesare pentru a pune în practică cele mai ambiţioase proiecte în cadrul Poştei Române, din care vor avea de câştigat şi clienţii şi angajaţii. Vom continua să implementăm programul de digitalizare anunţat, pentru că avem o reală nevoie să ne aliniem la standardele contemporane ale comerţului online şi să ne păstrăm poziţia de operator naţional în domeniul serviciilor poştale şi furnizor unic de serviciu universal pe tot cuprinsul ţării", a menţionat Lidia Popa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.