Producătorul german de maşini sport de lux a informat luni că la 30 iunie 2020 avea lichidităţi nete de 505 milioane de euro, faţă de 553 milioane de euro la 31 decembrie 2019, după ce a cumpărat acţiuni Volkswagen.
APIA: Piața auto din România a suferit o scădere de peste 34%
Oficialii Porsche au declarat că nu pot furniza încă estimări realiste şi fiabile pentru rezultatele din acest an, dar, totuşi, ar trebui ca rezultatele să fie pozitive.
"Menţinem prognoza privind lichiditatea netă a Porsche SE între 0,4 şi 0,9 miliarde de euro la 31 decembrie 2020, fără să ţinem cont de viitoarele investiţii", se arată în comunicatul grupului german.
La noua sa unitate de producţie din Zuffenhausen (Stuttgart), Porsche a investit 700 de milioane de euro (772 milioane de dolari) pentru fabricarea vehiculelor electrice, inclusiv Taycan, primul model exclusiv electric al Porsche.
Porsche este cea mai profitabilă marcă din portofoliul grupului german Volkswagen AG, iar succesul său este vital pentru tranziţia grupului la vehiculele electrice.
Volkswagen AG a alocat aproximativ 40 de miliarde de euro pentru automobile electrice şi conectate şi intenţionează să ofere 50 de modele electrice în anul 2025.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.