Anul trecut, Porsche a livrat la nivel mondial un număr record de 280.800 de automobile, cu 10% mai multe decât în 2018, graţie apetitului solid al consumatorilor pentru SUV-urile Macan şi Cayenne.
"Suntem optimişti că putem susţine acest nivel ridicat al cererii în 2020", a declarat directorul de vânzări de la Porsche, Detlev von Platen. Potrivit acestuia, vânzările ar trebui să fie influenţate de "introducerea unor noi modele şi comenzilor pentru Taycan".
În 2019, principala piaţă a Porsche a rămas China, unde constructorul german a livrat 86.752 automobile, adică 31% din total. A doua piaţă este SUA cu 61.568 vehicule, urmată de Europa cu 31.618 vehicule.
Citește și Retrospectiva 2019. Cel mai greu an pentru industria auto
În rândul modelelor, cel mai bine vândut a fost SUV-ul Macan cu aproape 100.000 de unităţi vândute, adică mai mult de o treime din livrările totale. Macan şi-a devansat fratele mai mare, SUV-ul Cayenne, din care s-au vândut 92.000 de unităţi. Împreună SUV-urile Macan şi Cayenne au fost responsabile pentru 68% din vânzările Porsche.
În 2020 constructorul german ar putea atinge pragul de 300.000 de unităţi vândute, graţie în special lansării berlinei electrice Taycan, pentru care carnetul de comenzi este aproape arhiplin.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.