Aceste vânzări electronice au reprezentat 17% din cifra totală de afaceri iar din acest procent 7% provine din vânzări printr-un site web.
Majoritatea vânzărilor printr-un site web s-au realizat prin propriile aplicaţii sau website-uri ale companiilor (6% din cifra totală de afaceri) iar 1% prin comerţul electronic disponibil pe aplicaţii sau website-uri externe.
Citește și: Românii vor cumpăra online în 2019 mai mult decât a alocat statul pentru Educație
În rândul statelor membre ale UE, în 2017 cel mai ridicat procent al cifrei de afaceri realizată din vânzări printr-un site web era în Belgia şi Irlanda (ambele cu 15%), urmate de Marea Britanie, Suedia, Danemarca, Olanda, Franţa, Spania, Cehia, Ungaria, Lituania şi Estonia (între 6% şi 9%), Letonia, Cipru, Austria, Grecia, România, Italia, Germania, Croaţia, Malta, Polonia, Slovacia, Finlanda şi Portugalia (între 2% şi 6%) iar cel mai scăzut în Bulgaria şi Slovenia (ambele cu 2%).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.