Gamerii sunt furioși, mai ales că întreruperea a avut loc într-un weekend crucial pentru industria gamingului, când evenimente importante precum beta-ul gratuit pentru Monster Hunter Wild și dublul XP în Call of Duty Black Ops 6 trebuiau să fie accesibile. Sony a confirmat problema, dar nu a oferit un termen clar pentru remedierea ei.
PSN blocat, milioane de jucători afectați
Potrivit paginii oficiale de status a Sony, toate serviciile PSN au fost afectate, inclusiv:
Magazinul PlayStation Store
Funcțiile de gaming online și socializare
Verificarea licențelor pentru jocurile offline
Accesul la PlayStation Video și PlayStation Direct
Problema a fost raportată de peste 71.000 de utilizatori pe DownDetector, iar rețelele sociale au fost inundate de plângeri din partea gamerilor care nu își pot accesa jocurile.
Frustrarea gamerilor crește: "Nu pot juca nici offline!"
Jucătorii care plătesc abonamente lunare pentru serviciile PlayStation sunt printre cei mai afectați.
„Plătesc un abonament lunar, dar nu pot juca nici măcar jocurile pe care le-am cumpărat. Este inacceptabil!”, a declarat Jeff Thigpen, un jucător din Dallas, SUA, care spune că nu a avut acces la PSN timp de 10 ore.
Connor Clarke, fondatorul Sheffield Games Collective, a subliniat impactul negativ al acestei pene:
„Este incredibil de frustrant pentru milioane de gameri, mai ales într-un weekend atât de important. Evenimente majore, cum ar fi beta-ul Monster Hunter Wild și dublul XP în Call of Duty, sunt inaccesibile.”
Pe lângă imposibilitatea de a juca online, mulți utilizatori s-au plâns că nici măcar jocurile single-player descărcate nu funcționează, deoarece PlayStation nu poate verifica licențele acestora.
Pana PSN durează mai mult decât de obicei
Astfel de întreruperi sunt de obicei rezolvate rapid, dar aceasta a depășit 12 ore fără o soluție clară.
„În mod normal, aceste probleme durează câteva ore. Acum, însă, pare să fie o pană serioasă. Gamerii sunt blocați, iar Sony nu oferă prea multe explicații,” a adăugat Clarke.
Ce urmează? Sony trebuie să răspundă
Sony a confirmat că este conștientă de problemă și că lucrează pentru a o rezolva, dar nu a oferit un termen exact pentru remedierea PSN.
BBC News a contactat atât PlayStation, cât și Activision Blizzard pentru un punct de vedere oficial, dar până acum nu a fost oferit niciun răspuns.
În timp ce unii gameri sunt dispuși să aștepte, alții cer compensații pentru timpul pierdut, mai ales cei care plătesc abonamente lunare pentru PlayStation Plus.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.