Livrările globale de smartwatch-uri au crescut cu 9% în al treilea trimestru (T3) din 2023 față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui nou raport publicat vineri.
Principalii factori care au determinat această creștere au fost performanța puternică și susținută a pieței indiene, condusă de compania Fire-Boltt, precum și revenirea remarcabilă a Huawei în China, potrivit Counterpoint Research.
Potrivit raportului, Apple a înregistrat cea mai bună performanță din istoria sa în trimestrul al treilea, cu o creștere de 7% a livrărilor.
Huawei a înregistrat o creștere impresionantă de 56% a livrărilor globale pentru trimestrul III, ceasurile inteligente HLOS înregistrând o creștere remarcabilă de 122%. Fire-Boltt și-a recăpătat poziția de lider în India, după ce a înregistrat cele mai mari frecvente livrări trimestriale de până acum.
Toate cele trei mari mărci indiene - Fire-Boltt, Noise și boAt - cresc într-un ritm mai lent decât înainte. Cu toate acestea, avansul celor trei companii este văzut ca un semn de stabilizare mai degrabă decât de încetinire, se arată în raport.
Samsung a înregistrat un declin de 19% al livrărilor. Cu toate acestea, noile produse lansate în luna august au prezentat o scădere de numai 3 procente față de cele anterioare, se menționează în raport.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.