Depășirea pragului de 17.000.000 de automobile vândute este înregistrată pentru al patrulea an consecutiv.
Cele mai mari volume de vânzări pe piaţa din SUA au fost raportate de General Motors (2,95 milioane de unităţi, în scădere cu 1,6% faţă de 2017), Ford Motor (2,48 milioane de unităţi, un declin de 3,5%) şi Toyota Motor Corp (2,42 milioane de unităţi, un recul de 0,3%).
Citește și:
Declinul pieței auto din China se agravează
Pe lângă Toyota, și alți producători japonezi își mențin o cotă importantă de piață: Honda (1,60 milioane de unităţi, în scădere cu 2,2%), Nissan Motor (1,49 milioane de unităţi, un declin de 6,2%), Subaru (680.000 de unităţi, în creştere cu 5%), Mazda Motor Corp (300.000 de unităţi, un avans de 3,7%) şi Mitsubishi Motors (110.000 de unităţi, o expansiune de 13,9%). Anul trecut, producătorii auto germani Volkswagen şi BMW au vândut în SUA 350.000 de vehicule, respectiv, 311.000 unităţi.
Economistul-șef la Ford, Emily Kolinski Morris, crede că și în acest an vor crește vânzările. ”Fundamentele economiei americane rămân solide în 2019. Consumatorii par să fi depăşit volatilitatea de pe pieţele financiare şi se concentrează pe situaţia robustă a pieţei forţei de muncă şi pe majorarea veniturilor”, a spus Kolinski Morris.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.