Aceasta reprezintă o schimbare semnificativă în legislația actuală, care nu permite această transformare.
Conform propunerii legislative, persoanele care doresc să facă această transformare trebuie să depună mai multe documente la judecătorul delegat de pe raza teritorială a Registrului Comerțului, inclusiv certificatul de înregistrare, actul constitutiv, dovada vărsămintelor, dovada sediului declarat, certificatul de atestare fiscală și codul de înregistrare în scopuri de TVA, dacă este cazul. Datele de identificare fiscală și codul de înregistrare în scopuri de TVA vor fi menținute pentru noua societate obținută prin transformare.
Această propunere vine în întâmpinarea situației în care multe PFA-uri, II-uri și IF-uri, care au atins un nivel mai mare de dezvoltare și cifră de afaceri, sunt limitate de legislația actuală și sunt forțate să desființeze forma de organizare existentă pentru a face față schimbărilor necesare în contabilitate și în activitatea lor.
Dacă această propunere devine lege, va oferi acestor profesioniști posibilitatea de a-și menține istoricul fiscal, bancar și relațiile comerciale construite de-a lungul timpului atunci când aleg să își schimbe forma de organizare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.