PepsiCo a anunțat că, începând din 2020, va vinde apa Aquafina în doze de aluminiu, oferindu-le partenerilor de tip stadioane şi restaurante. Compania va testa acelaşi produs şi în unele locaţii de vânzare cu amănuntul.
Dacă noua formă de ambalare se va dovedi populară în rândul clienţilor, ar fi una din cele mai importante cazuri de companii care au renunţat la plastic. Aquafina este una din cele mai populare mărci de apă din SUA, alături de marca Dasani de la Coca-Cola Co., şi a devenit sinonimă cu şirurile de sticlele de plastic care s-au aflat pe rafturile supermarketurilor timp de mai multe decenii.
În general, dozele de aluminiu conţin mai mult material reciclat decât sticlele de plastic iar consumatorii sunt mai înclinaţi să recicleze dozele de aluminiu. În plus, este mai puţin probabil ca aceste cutii de aluminiu să ajungă să plutească în ocean.
Citește și Pepsi îi dă în judecată pe fermierii indieni din cauza cartofilor
În paralel, PepsiCo va înceta să mai vândă apă gazoasă Bubly în sticle de plastic şi de asemenea, la finele lui 2020, sticla de plastic pentru marca sa de apă premium LIFEWTR va fi produsă în întregime din plastic reciclat în SUA. Grupul american PepsiCo estimează că toate aceste măsuri vor elimina peste 8.000 de tone de plastic.
În România, Pepsi este reprezentată de Pepsi Americas, care a intrat pe piaţa locală prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul îmbuteliator local al băuturilor PepsiCo, pe care l-a integrat în anul 2006. Compania este, în prezent, al doilea mare jucător de piaţa locală de soft drinks.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.