Interesant este că Marius Ioniță nu s-a gândit niciodată că va ajunge să-și întrețină familia din papioane. A studiat Business management la Universitatea Transilvania din Brașov și a lucrat la o multinațională tot în orașul de la poalele Tâmpei. Dar compania s-ar restructurat, iar Marius Ioniță s-a văzut obligat să-și găsească altceva.
Citește și Afacere de succes. Cât câştigă un inginer din plantaţia de goji
Fără să aștepte să fie dat afară, și-a luat concediu și s-a apucat de treabă. Știa să coasă, era chiar pasionat de croitorie. A cumpărat materiale și s-a pus pe treabă. Papioane. De toate felurile. Le-a prezentat rudelor, prietenilor, cunoscuților. Le-a plăcut. Era în 2012. Și așa a început afacerea. Cu o investiție de numai 50 de lei. Atelierul? În bucătărie.
Calitate și detalii
Pe site-ul ”fabricii sale”, Marius Ioniță scrie că papioane.net este un brand românesc de accesorii handmade lucrate cu o atenție și migală deosebită, până la cel mai mic detaliu. Punem accent pe calitatea materialelor, pe colorit și pe textura acestora. Create în ediție limită, ele se adresează atât adulților, cât și celor mai mici dintre noi.
Citește și Ideea de afaceri care l-a umplut de bani pe un orădean de rând
Care este prețul ”operelor sale”? Depinde de complexitatea papionului. Poate fi 30 de lei, dar poate ajunge și la 180. Iar vânzările merg bine, chiar și în străinătate. Comenzile se fac online, direct pe site-ul ”fabricii”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.