Publicitate
În contextul pandemiei de Covid-19, Grupul Renault și-a suspendat vânzările și activitățile industriale în majoritatea țărilor începând cu jumătatea lunii martie și a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 34,9%, până la 1.256.658 de unități, în prima jumătate a acestui an, pe o piață în scădere cu 28,3%, anunță compania. Scăderea volumului vânzărilor Grupului s-a datorat în principal expunerii sale în țările în care au existat norme stricte de izolare
„Lumea a trecut printr-o criză fără precedent, cu un impact major asupra activității noastre. Imediat ce a început redresarea, uzinele și rețelele noastre de vânzări s-au mobilizat rapid pentru a răspunde nevoilor clienților noștri, cererea fiind susținută în iunie prin măsuri de ajutor guvernamental luate la nivel european. Intrăm în cea de-a doua jumătate a anului cu un nivel foarte ridicat de comenzi, un volum de stocuri satisfăcător, o mai bună poziționare a prețurilor pe întreaga gamă și o nouă ofertă hibridă E-TECH, care este unică în segmentul său și deja foarte bine primită”, a declarat Denis le Vot, membru al Comitetului Executiv, Director Regiuni, Comerț și Marketing al Grupului Renault.
Covid-19. Dacia Mioveni, câteva zeci de infectări. Grupul Renault, confirmă
În cazul vehiculelor electrice, volumele de vânzări ale mărcii Renault la nivel mondial au crescut cu 38%, cu peste 42.000 de vehicule vândute în prima jumătate a anului. În Europa, ZOE este cea mai bine vândută mașină electrică, înregistrând o creștere a vânzărilor care se apropie de 50%, de până la 37.540 de unități, și a atins un nivel record de comenzi în luna iunie, de aproximativ 11.000 de unități.
Înmatriculările Grupului s-au ridicat la 623.838 de vehicule, în scădere cu 41,8%, pe o piață care a înregistrat o scădere de 38,9%. Grupul și-a reînnoit cu succes toate modelele din segmentul B sub marca Renault (Clio, Captur și ZOE). Noul Clio a fost cel mai bine vândut vehicul din segmentul B în prima jumătate a anului în Europa, cu 102.949 de unități vândute.
În prima jumătate a anului, marca Dacia a înregistrat o scădere cu 48,1% a vânzărilor, ajungând la 161.334 de vehicule vândute, scăderea fiind determinată de prezența sa pe piața de retail care a fost puternic afectată de criza generată de pandemia de Covid-19.
În iunie, vânzările Grupului în Europa au crescut. Renault a înregistrat 10,5% cotă de piață (marcă lider), iar Dacia 3,5%.
În afara Europei, Grupul a fost afectat, în special, de scăderile înregistrate pe piețele din Rusia (-23,3%), India (-49,4%), Brazilia (-39%) și China (-20,8%).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.