”Dacă odată cu starea de urgență am cunoscut un salt spectaculos, cel mai probabil ca urmare a măsurilor restrictive, ulterior situația s-a stabilizat și da, pentru marea majoritate vorbim despre o schimbare de comportament permanentă. Comparăm două experiențe de cumpărături total diferite. Una implică un consum de timp cu drumul până la magazin, în trafic, stat la coadă la casă, pe când cealaltă presupune câteva clickuri stând pe canapea, în confortul propriei locuințe, iar produsele ne sunt aduse la ușă. Tot timpul pe care l-am fi irosit altfel îl putem folosi pentru orice altceva, pentru a ne uita la un film sau pentru a ajuta copiii la teme. Ca să concluzionez, dacă la început o parte a românilor au apelat la comerțul electronic fiind forțați de împrejurări, ulterior au făcut-o de bunăvoie.” ne-a explicat Florinel Chiș, directorul executiv ARMO, schimbarea de comportament a românilor, care comandă, într-o proporție tot mai mare, produse online, achitate cu cardul.
Citește și Salt spectaculos în starea de urgență! BOOM al plăților cu cardul. Chiș, ARMO: Pentru prima dată!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.