"Ca urmare a incidentului de reţea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experienţa de folosire a reţelei Orange", se arată în mesajul transmis de Orange clienţilor săi.
Orange a avut o avarie miercuri după-amiază, astfel că clienţii săi au întâmpinat dificultăţi la accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange.
Cablurile de fibră optică au fost secționate în trei județe în urma alunecărilor de teren și a unor lucrări civile.
Citește și:Șoc la Orange. Cauza secționăriii cablurilor optice
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.