Faţă de trimestrul anterior al acestui an, valoarea indicatorului a crescut cu 4%. 'După un început de an dinamic din punct de vedere fiscal şi al reglementărilor pieţei de telecom, odată cu încheierea celui de-al treilea trimestru al anului 2019 vedem o reaşezare a pieţei locale. Totodată, se remarcă două tendinţe evidente: o cerere mai moderată pentru echipamente şi, în acelaşi timp, un apetit mai ridicat pentru servicii digitale.
Vânzările Orange. Africa vine tare din urmă
Ca piloni ai unei dezvoltări sustenabile, calitatea reţelei şi experienţa clienţilor rămân principalii diferenţiatori, care necesită investiţii, dar şi o permanentă adaptabilitate la contextul de piaţă. Acestea rămân obiectivele noastre pentru viitor, să aducem beneficiile conectivităţii mai aproape de ceea ce contează pentru clienţii noştri', a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România, potrivit unui comunicat remis, marţi, Agerpres.
La 30 septembrie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.928.000 de clienţi, în creştere cu 0,3% comparativ cu finalul T3 2018. Interesul pentru serviciile fixe este unul constant, pe acest segment menţinându-se evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 532.700 de clienţi, în creştere cu 12% faţă de T3 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 332.900 de clienţi, în creştere cu 28% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
Orange a continuat şi în acest trimestru investiţiile în infrastructură, cu un ritm constant al extinderii acoperirii 4G. Astfel, la finalul lunii septembrie, 97,43% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă reţea 4G din România. La finalul lunii septembrie, locuitorii din peste 370 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ depăşind 52% din populaţia ţării.
Pentru al doilea an consecutiv, Orange România primeşte o nouă certificare Ookla, care confirmă faptul că reţeaua mobilă Orange oferă cea mai extinsă acoperire din România. 'Certificarea Ookla reuneşte măsurători extinse, realizate în prima jumătate a anului 2019 în locaţii de pe întreg teritoriul ţării, pentru toţi cei patru operatori mobili din România. În total, au fost analizate peste 120.000.000 de date preluate prin intermediul aplicaţiei Speedtest, de la aproape 100.000 de dispozitive mobile cu sistem Android.
Datele au arătat că Orange oferă clienţilor săi cea mai bună experienţă în reţea din punctul de vedere al acoperirii, la o diferenţă de scor cu 24% mai mare faţă de următorul operator clasat. Aceste rezultate vin în completarea certificării recent acordate de către auditorul independent Systemics PAB, conform căruia Orange este pentru a patra oară consecutiv 'Cea mai bună reţea din România', potrivit comunicatului.
Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere de aproximativ 34% a consumului în T3 2019 comparativ cu T3 2018. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 84% din totalul traficului generat. În perioada septembrie - octombrie 2019 clienţii s-au alăturat iniţiativelor Orange pentru digitalizare şi au contribuit în mod direct la reducerea decalajului digital dintre şcolile din mediul urban şi cele din mediul rural din România.
Astfel, prin campania lansată în luna septembrie, odată cu oferta prepay, clienţii au donat 262.366 GB trafic celor 20 de şcoli din mediul rural selectate în program. Orange va dota aceste şcoli cu echipamente, iar internetul dăruit de către clienţi va permite profesorilor şi elevilor din cele 20 de şcoli selectate să se bucure de acces la informaţii şi de o mai bună experienţă educaţională, cu ajutorul tehnologiei, potrivit Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.