Potrivit acordului, Hearst va licenția conținutul unor publicații precum Esquire, Cosmopolitan, Elle, dar și al altor peste 40 de ziare, pentru a fi utilizat în produsele OpenAI. Conținutul Hearst va apărea în ChatGPT cu menționarea sursei, oferind utilizatorilor transparență și acces facil la sursele originale ale publisherului.
Importanța jurnalismului profesionist în era AI
”Pe măsură ce inteligența artificială generativă evoluează, este esențial ca jurnalismul creat de profesioniști să fie în centrul tuturor produselor AI”, a declarat Jeff Johnson, președintele Hearst Newspapers. El a subliniat că acest parteneriat permite includerea conținutului de încredere, creat de jurnaliștii premiați ai Hearst, în produsele OpenAI, cum ar fi ChatGPT, pentru a genera rezultate mai relevante și mai actuale, notează Bloomberg.
Acest acord reflectă o tendință tot mai mare în care OpenAI semnează parteneriate de licențiere cu mari publicații pentru a antrena modelele sale de AI și pentru a integra informații autoritare și actualizate în produsele sale. Printre alți colaboratori media se numără Condé Nast, News Corp. și Time Magazine.
Provocări și conflicte în relația cu presa
Totuși, nu toate publicațiile colaborează cu OpenAI. În decembrie, New York Times a intentat un proces împotriva companiei, acuzând-o că a folosit articolele sale fără permisiune pentru a-și dezvolta tehnologia. OpenAI a contestat aceste acuzații, afirmând că New York Times nu prezintă întreaga poveste.
Aceste colaborări subliniază dorința OpenAI de a integra conținut jurnalistic de încredere în platformele sale, oferind utilizatorilor acces la informații validate și relevante.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.