El este convins că, la un an după liberalizare, piaţa va arăta cu totul altfel. Concurenţa va creşte între furnizori, ofertele vor fi diversificate şi, astfel, costurile vor scădea, iar serviciile se vor îmbunătăţi.
”Este foarte important, pentru început, să se uite la prima ofertă. Oferta pe care o caută trebuie să se potrivească cu consumul lor şi cu ceea ce au nevoie. Consider că nu ar trebui să se uite doar la preţ, ar trebui să se uite şi la serviciile adiacente pe care i le oferă furnizorul. Spre exemplu: ce acces au la furnizorul lor, care sunt canalele de informare pe care le au, există un call-center sau un centru de relaţii cu clienţii unde oamenii se pot duce să pună întrebări, au canale online?
Citește și Contracte la energie. Virgil Popescu: Este o formă de ESCROCHERIE
Toate aceste lucruri sunt importante. Desigur, şi preţul este important, dar şi aceste lucruri sunt foarte importante.
În plus, noi oferim clienţilor servicii tehnice, ei pot veni la centrele de servicii şi pot cere echipamente, spre exemplu frigidere, care au cel mai scăzut consum de energie şi li se vor oferi sfaturi. Acestea sunt, de asemenea, sfaturi pentru a reduce consumul şi, de asemenea, pentru a micşora factura pe care trebuie să o plătească”, a declarat Manfred Paasch.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.