"Nivelul de penetrare online a fost de 1,21%, fără intrarea în mediul online, fără intrarea de produse în mediul virtual, nu vom putea să discutăm de evoluția pieței, de emanciparea pieței, și de produse din ce în ce mai adecvate nevoilor și mai sofisticate din punct de vedere structural. Din punctul meu de vedere mediul online este viitorul acestor asigurări.", a declarat în exclusivitate pentru DCNews și DCBusiness, Cristian Roșu.
Cresc prețurile RCA? Răspunde vicepreședintele ASF
Vicepreședintele ASF vrea să poarte discuții pentru implementarea "noului" în piața de asigurări, dorește ca asigăratorul în același timp cu evoluția să ofere și încredere oamenilor. Cristian Roșu susține că ceea ce lipsește este doar un pic de voință și speră că toate aceste lucruri o să se rezolve cât mai curând.
"Trebuie să terminăm cu mersul cu polița în mână din ușă în ușă. Suntem cu zeci de ani în urmă dacă rămânem la acest nivel. Vrem să încercăm să vedem în ce măsură putem introducem, dar asta e o analiză, să punem ca alternativă a vestitului RCA, amiabilul, să-l punem și în varianta online, ele au început să fie cumpărate online și cu ocazia aceasta să fie și promovate mai bine ca lumea să le înțeleagă și să le acceseze mai ușor. Trebuie să purtăm discuții să le explicăm că este un element care îi ajută în business.", a declarat în exclusivitate pentru DCNews și DCBusiness, Vicepreședintele ASF, Cristian Roșu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.