"Situaţia în legătură cu ANAF este complicată, este complexă. Avem un protocol, convenţie, semnată cu această instituţie. Suntem într-un permanent dialog cu ei şi încercăm să rezolvăm situaţiile punctuale. În mod normal, noi avem o convenţie cu ei să ne trimită toate tipurile de venit utilizate. Într-adevăr sunt situaţii concrete în care nu se trimite spre Ghişeul.ro toată suma de plată. Nu depinde de noi acest lucru, dar în acelaşi timp, cum să zic eu, nu-i lăsăm pe oameni să se descurce singuri în relaţia cu ANAF. Încercăm să intervenim de fiecare dată când există o situaţie de genul acesta prin persoanele noastre de contact de acolo, preluând problema punctual şi ducând-o mai departe spre ANAF pentru rezolvarea ei. În acest fel încercăm să împingem mult mai eficient şi mult mai rapid spre rezolvare. Pentru că dacă îl punem pe om să se adreseze departamentului de suport părerea mea este că se pierde foarte mult timp", a spus Bogdan Chira, la conferinţa "Viitorul şi siguranţa plăţilor electronice".
Acesta a menţionat că există situaţii şi mai dure, când unor oameni li s-au pus popriri pe conturi după ce au plătit.
Potrivit datelor prezentate de Bogdan Chira, scrie Agerpres, numărul de primării înregistrate a urcat de la 11 în 2011 la peste 350 anul acesta. Ghişeul.ro acoperă zona urbană în proporţie de 70%.
De asemenea, reprezentantul AADR a menţionat că deşi s-a ajuns la 7 milioane de posibili utilizatori, activi sunt 350.000, respectiv contribuabili care au făcut plăţi şi care revin. Numărul de tranzacţii a ajuns la 860.000, iar volumul încasărilor la 288 milioane de lei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.