DB Schenker vorbește despre acest vehicul spunând că este o premieră mondială.
Robert Falck, CEO al startup-ului Einride, spune că a purtat negocieri de parteneriat cu furnizori majori pentru a accelera producție în vederea satisfacerii cererii.
”Permisul de circulație pe un drumpublic este o bornă de hotar și un pas către comercializarea tehnologiei autonome pe șosele”, a declarat pentru Reuters un fost director al Volvo.
Citește și: Autostradă electrică pentru tiruri în Germania. Sistem ca la tramvaie
Camionul Einride T-Pod are o capacitate de 26 de tone, nu are cabină pentru șofer, ceea ce reduce considerabil cheltuielile de transport față de camioanele diesel cu șofer.
Pe lângă Schenker, Einride mai are comenzi din partea companiei germane Lidl, companiei de transport suedeze Svenska Retursystem și din partea altor cinci companii de top, ceea ce va conduce la producerea a 200 de astfel de camioane până la sfârșitul lui 2020.
The future of autonomous and all-electric transportation is here.#IntelligentMovement #EINRIDEaet #sthlmtech pic.twitter.com/3TW51cWrMV
— EINRIDE (@einrideofficial) May 16, 2019
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.