Tranzacţionarea vine după încheierea anticipată a plasamentului privat prin care compania a atras o finanţare de 1,5 milioane de euro (suma ţintă stabilită), ofertă depăşită din prima zi, cu o suprasubscriere de 60%. În comunicat se precizează că interesul ridicat pe care investitorii, 58 persoane fizice şi o persoană juridică, l-au manifestat pentru emisiunea din luna decembrie a anului trecut confirmă şi susţine strategia de creştere accelerată a companiei.
"Încheiem primul trimestru în forţă, după o prioritizare maximă a investiţiilor pe zona de dezvoltare a structurii actuale, în special a celei internaţionale recent create, care ne-a adus deja primele rezultate în business, prin semnarea unor contracte importante cu companii Fortune 500 - precum News Corp, Ford şi Johnson & Johnson - care la nivelul anului 2019 au însemnat 20% din cifra înregistrată. Continuăm strategia de creştere a echipei şi a competenţelor, de dezvoltare a propriilor platforme de tehnologie, de consolidare a prezenţei globale prin entităţi noi sau achiziţii. În 2020, ne concentrăm să extindem portofoliul cu noi clienţi, mai cu seamă din sectorul financiar, oil & gas şi energetic, şi să punem în valoare modelul de business care ne defineşte cel mai bine - Business 5.0 - prin care construim şi scalăm business-uri digitale, axându-ne atât pe dezvoltare accelerată de soluţii digitale, cât şi pe strategii de inovaţie, product design, marketing şi user experience. Totodată, în această perioadă dificilă la nivel uman, social şi economic, ne propunem să susţinem o serie de iniţiative în sprijinul comunităţii şi să le oferim stabilitate şi rezolvări digitale rapide tuturor clienţilor şi partenerilor noştri", declară Radu Constantinescu, co-fondator şi managing partner Qualitance.
În cadrul plasamentului privat din luna decembrie 2019, Qualitance a oferit spre vânzare obligaţiuni cu o valoare nominală de 500 euro, acestea având o scadenţă de 3 ani şi o dobândă fixă de 5% pe an, plătibilă semestrial, cu posibilitatea de rambursare anticipată.
Oferta, realizată exclusiv prin Tradeville, lider de piaţă în tranzacţionarea online la bursă, a reprezentat o inovaţie la nivelul plasamentelor private de obligaţiuni corporative din România, fiind prima desfăşurată prin sistemul BVB în care s-a folosit un sistem de tip 'licitaţie olandeză', prin care s-a determinat nivelul optim al ratei dobânzii, pentru a balansa interesul investitorilor şi emitentului.
Citește și În plină criză de echipamente de protecție, o fabrică de confecții se închide
Compania a primit din partea Bursei de Valori Bucureşti premiul 'Made in Romania' (ediţia a doua), fiind considerată a fi una dintre firmele care vor contribui la creşterea economiei naţionale. În perioada 2016-2018, compania a înregistrat creşteri anuale de peste 35%. 2019 a fost un an de aşezare a business-ului, compania înregistrând o cifră de afaceri de 11 milioane de euro şi reluând procesul de extindere internaţională, prin deschiderea subsidiarelor de la New York şi Londra şi consolidarea biroului din Sydney.
Qualitance este o companie internaţională de tehnologie şi inovaţie care creează produse şi business-uri digitale pentru organizaţii globale şi startup-uri. Qualitance foloseşte experience design, rapid prototyping şi tehnologii emergente precum AI şi Machine Learning pentru a crea produse şi servicii digitale inovatoare şi pentru a ajuta organizaţii mari să facă pasul către economia digitală hiper scalabilă a secolului 21.
Compania a fost înfiinţată în 2007 şi are aproximativ 200 de angajaţi în birourile din Bucureşti, San Francisco, New York, Londra şi Sydney. Printre clienţii Qualitance se numără brand-uri precum Ford, Virgin, IKEA, Deutsche Telekom, Johnson & Johnson sau News Corp.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.