"Am oprit vânzarea de alune la bord şi vom retrage ultimele produse care conţin alune în lunile următoare", a declarat compania low-cost într-un comunicat trimis joi AFP.
Pasagerii vor putea să mănânce alune în timpul călătoriei dacă le-au cumpărat înainte de a se îmbarca în avion.
EasyJet solicită totuşi clienţilor săi alergici la alune să raporteze acest lucru înainte de a se îmbarca, astfel încât compania să le ceară şi altor pasageri să nu consume aceste alimente la bordul avionului.
"Sănătatea şi bunăstarea tuturor clienţilor şi a echipajelor noastre este principala noastră prioritate şi am implementat mai multe proceduri pentru a ajuta clienţii care au alergie la alune", a mai spus EasyJet.
Potrivit BBC, practicile în ceea ce priveşte consumul de alune diferă în funcţie de compania aeriană. British Airways şi Ryanair nu interzic, de exemplu, vânzarea la bord, însă le cer pasagerilor să nu mănânce alune dacă un alt pasager are o alergie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.