O companie aeriană pariază pe transportul câinilor VIDEO

DCBusiness Team |
Data publicării:

Să zbori cu animalele de companie poate fi dificil, iar opțiunile sunt puține.

Să zicem că aveți un câine de mici dimensiuni, în acest caz îl puteți ține într-un transportor sub scaun. În caz contrar, îi puteți pune în cușcă și îi puteți înregistra în cala de marfă - o perspectivă înfricoșătoare pentru proprietarii de animale de companie. Deși incidentele nedorite sunt rare din punct de vedere statistic, este tulburător cât de des câinii sunt transportați cu avionul către destinații greșite sau sunt manevrați greșit de personalul aeroportului. Decesele animalelor de companie legate de transportul aerian sunt înregistrate lunar de către Biroul de Statistică a Transporturilor; între septembrie și noiembrie 2023, cele mai recente luni în care sunt disponibile date, au existat trei astfel de incidente la transportatorii americani.

Bark Air, o nouă companie aeriană dedicată câinilor și stăpânilor lor, își propune să rezolve grijile celor care au bugete supradimensionate pentru animalele de companie. Începând cu 11 aprilie, proprietarii de câini vor putea rezerva zboruri pe avioane private Gulfstream 550, toți membrii familiei având voie în cabina principală. Aceasta este cea mai recentă ofertă a Bark Inc, compania care se află în spatele BarkBox, companie care produce recompense pentru câini, foarte populare în SUA.

Compania aeriană va opera zboruri o dată pe săptămână de la New York la Los Angeles și retur, precum și de două ori pe lună de la New York la Londra. Aceasta va folosi aeroporturi secundare, mai în măsură să găzduiască zboruri private Tarifele vor începe de la 6.000 de dolari pentru un singur zbor transcontinental în SUA - un singur bilet include un loc pentru o persoană și un câine - și de la 8.000 de dolari pentru un singur zbor transatlantic.

2. -imagine fara descriere- (jgal0792-copy_57602300.png)

Primele plecări sunt programate pentru 23 mai, cu avioane deținute și operate de compania charter Talon Air. Avioanele au în mod normal 14 locuri, fără a include echipajul de zbor, dar rezervările Bark's vor fi limitate la 10 persoane pentru a asigura un spațiu adecvat pentru patrupezi - care pot sta oriunde în avion, fie în poala stăpânilor, pe podea sau pe canapeaua avionului.

Înaintea călătoriilor, vor fi trecute în revistă temperamentele câinlor și se vor verifica vaccinările, controalele medicale și actele sunt pregătite pentru a evita punerea în carantină după zborurile internaționale.

La bord, un meniu specific canin va include "șampanie pentru câini" - care este de fapt supă de pui, în caz că vă întrebați - printre alte bunătăți. Deșeurile lăsate de câini vor fi curățate rapid. Bark plănuiește să instaleze plăci de mochetă înlocuibile pe avioane pentru a ajuta la păstrarea avioanelor fără pete - și, în cele din urmă, să creeze o zonă de joacă la bord care va semăna cu un parc pentru câini.

"Vom afla dacă acesta este un serviciu pe care lumea îl dorește și îl apreciază", spune Matt Meeker, director executiv și cofondator al Bark. "Dacă nu, ne vom distra foarte mult să aflăm".

____________________

Youtube video image

 

Rutele inițiale au fost selectate pentru că sunt cele mai aglomerate cu decolarea din New York. Pentru proprietarii de animale de companie, acestea pot reprezenta, de asemenea, călătorii care sunt esențiale - de exemplu, pentru mutări în toată țara sau internaționale - și care nu sunt ușor de realizat cu mașina sau cu vaporul. (Cunard Line este renumită pentru faptul că are căsuțe la bordul navelor sale transatlantice, dar astfel de călătorii durează de obicei șapte nopți.

Printre cei mai probabili clienți se vor număra cei 2,3 milioane de abonați lunari activi ai BarkBox.

Reprezentanții companiei spun că speră ca aceste prețurile biletelor să scadă în timp.

Bark nu este prima companie aeriană care se adresează animalelor de companie. În 2007, Pet Airways a demarat o rețea de zboruri interne care acceptă animale de companie, cu tarife care variază de obicei între 500 și 1.200 de dolari. Compania s-a închis patru ani mai târziu din cauza pierderilor financiare.

3. -imagine fara descriere- (jgal9697-copy-2_49928400.png)

Fără să se descurajeze, Matt Meeker spune că piața este mai mare acum decât în urmă cu 12 ani, când a fost creat Bark. Aproximativ 65 de milioane de gospodării din SUA dețin animale de companie, față de 38 de milioane atunci.

Compania privată de aviație VistaJet a înregistrat o creștere de 86% a numărului de călătorii cu animale de companie între 2019 și 2021, primii doi ani în care a oferit programul său (în curs de desfășurare) VistaPet, care este disponibil doar pentru membrii companiei și include facilități la bordul aeronavelor, cum ar fi paturi pentru căței. Acum, spune aceasta, unul din aproximativ patru clienți alege să zboare cu animale de companie (inclusiv pisici și iepuri), cu o creștere de 43% de la an la an a numărului total de animale de companie care zboară din 2022 până în 2023.

"Bark Air se confruntă cu o bătălie dificilă", spune Henry H. Harteveldt, analist al industriei de turism la Atmosphere Research Group. În ciuda avantajului care vine cu publicul BarkBox încorporat, el spune: "Nu cred că Bark Air va oferi suficientă utilitate, comoditate și valoare pentru a atrage suficient de mulți proprietari de animale de companie și pentru a fi profitabilă".

Totuși, acest lucru ar putea fi în afara subiectului, Bark ar putea fi dispus să suporte o pierdere pe zboruri, continuă el, dacă asta înseamnă să mențină abonații mai implicați în activitatea sa principală BarkBox. "Ar putea vedea câștiguri mai mari în altă parte, cum ar fi creșterea bazei sale de abonați, văzând că abonații comandă mai multe produse sau ambele."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9759
Diferența -0.0007
Zi precendentă 4.9766
USD
Azi 4.7742
Diferența 0.0425
Zi precendentă 4.7317
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9759 RON
USD flag1 USD = 4.7742 RON
GBP flag1 GBP = 5.9774 RON
CHF flag1 CHF = 5.3721 RON
AUD flag1 AUD = 3.1018 RON
DKK flag1 DKK = 0.6672 RON
CAD flag1 CAD = 3.4124 RON
HUF flag1 HUF = 0.0121 RON
JPY flag1 JPY = 0.0309 RON
NOK flag1 NOK = 0.4302 RON
SEK flag1 SEK = 0.4306 RON
XAU flag1 XAU = 415.3204 RON
Monede Crypto
1 BTC = 469735.21RON
1 ETH = 15918.04RON
1 LTC = 485.58RON
1 XRP = 7.22RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.75%
6 luni: 5.79%
12 luni: 5.83%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17134.54-0.97%
BET-BK3177.98-1.36%
BET-EF923.66-0.61%
BET-FI60622.56-0.07%
BET-NG1213.18-0.53%
BET-TR37787.26-0.98%
BET-TRN36728.98-0.98%
BET-XT1471.96-0.91%
BET-XT-TR3191.04-0.91%
BET-XT-TRN3108.26-0.91%
BETAeRO910.86-1.18%
BETPlus2535.89-0.95%
RTL38053.05-0.66%

Opinii

Dumitru Chisăliță, președintele AEI
Profesorul Mircea Coșea / Foto: Crișan Andreescu

Donald Trump revine. Mircea Coşea: Ce se schimbă pentru România și economia europeană?

Donald Trump a fost ales din nou președinte în...

Adrian Negrescu, analist economic

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel