"Într-o perioadă a digitalizării accelerate şi a rapidităţii, simplificarea modului de lucru cu clienţii rămâne una dintre preocupările noastre fundamentale. Odată cu această facilitate, aducem o nouă îmbunătăţire experienţei bancare a clienţilor noştri. Clienţii nu mai trebuie să se mai deplaseze la bancă pentru semnarea documentelor şi câştigă, astfel, foarte mult timp, pe care îl pot dedica altor scopuri", a declarat Emil Bituleanu, director general al Libra Internet Bank.
Libra Internet Bank are un profit colosal !În creştere cu 21%
Primul client al băncii care a folosit acest serviciu a fost un medic din judeţul Sibiu, care a utilizat secţiunea dedicată din internet banking pentru semnarea unui contract de credit destinat finanţării activităţii curente a cabinetului său medical. Serviciul va fi pus la dispoziţia clienţilor în mod gradual.
Libra Internet Bank, membră a grupului american de investiţii New Century Holdings (din 2003), are o reţea de 54 de sucursale. Banca este specializată în domenii precum profesiile liberale, dezvoltatorii imobiliari, agribusiness-ul sau segmentul IMM-urilor şi acordă o atenţie deosebită tehnologiei moderne şi inovaţiei în banking.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.