O aventură în premieră pentru KitKat de la Nestle: Formula 1

Simona Haiduc |
Data publicării:
Nestle
Nestle

Noua inițiativă aparține actualului director general al Nestlé, Laurent Freixe, și are scopul de a spori gradul de vizibilitate internațională a brandului, cu accent preponderent pe consumatorii de sub 30 de ani.

Într-o schimbare semnificativă față de strategia sa de marketing tradițională, KitKat, marca de batoane de ciocolată a Nestlé, a încheiat un acord de sponsorizare globală cu Formula 1. 

Detaliile acordului de sponsorizare

Acordul de sponsorizare, programat să se desfășoare începând cu sfârșitul anului 2025 până în 2028, va debuta în țări precum Mexic și Brazilia. Pe durata acestui parteneriat, publicitatea KitKat va fi vizibilă pe circuitele de Formula 1 și în zonele dedicate echipelor. De asemenea, logo-ul Formula 1 va apărea pe ambalajele de KitKat, iar Nestlé intenționează să ofere sute de bilete în cadrul unor campanii promoționale.

Prima sponsorizare globală din istoria Nestlé

Acest parteneriat reprezintă o premieră în cei aproape 160 de ani de existență ai Nestlé, compania fiind cunoscută până acum pentru abordarea piețelor prin acorduri de marketing locale, specifice fiecărei țări.

Chris O'Donnell, responsabilul global al categoriei KitKat, a subliniat importanța acestui pas strategic, menționând că marca își va îndrepta atenția de la o abordare fragmentată la una unitară la nivel mondial. Cu toate acestea, detaliile financiare ale sponsorizării nu au fost făcute publice.

Bugetul de marketing al KitKat, în creștere cu 20%

Bugetul de marketing al KitKat a crescut cu aproape 20% în acest an, valoarea brandului depășind 2 miliarde de franci elvețieni (aproximativ 2,29 miliarde de euro). Această performanță face din KitKat una dintre mărcile importante pentru veniturile Nestlé, deși mai mică decât unele branduri de cafea, produse pentru animale de companie și Maggi.

Această creștere a investițiilor în marketing depășește ritmul general al cheltuielilor de marketing al companiei. În 2023, Nestlé a declarat că bugetul său pentru publicitate și marketing a reprezentat 7,7% din vânzări, înregistrând o creștere de 80 de puncte de bază față de anul anterior.

Noua direcție de marketing 

Strategia de marketing a Nestlé a cunoscut o schimbare importantă sub conducerea lui Freixe, care l-a succedat în funcția de director general pe Mark Schneider în septembrie. Mandatul lui Schneider a fost marcat de reduceri ale bugetului de marketing în timpul pandemiei, o decizie care, ulterior, a influențat volumul vânzărilor și cota de piață a companiei.

Freixe s-a declarat hotărât să prioritizeze brandurile importante ale Nestlé și a susținut cu entuziasm parteneriatul dintre KitKat și Formula 1, considerând acest demers un simbol de forță pentru marcă și un factor de creștere. Freixe vede în acest parteneriat o oportunitate de a adopta o abordare de marketing mai coerentă pentru multiplele branduri Nestlé.

Recent, și compania LVMH a semnat un acord de sponsorizare de 10 ani cu Formula 1, prin care promovează brandurile Louis Vuitton, Moet Hennessy și TAG Heuer, acestea înlocuind sponsorul de lungă durată Rolex.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9764
Diferența 0.0003
Zi precendentă 4.9761
USD
Azi 4.6879
Diferența 0.0012
Zi precendentă 4.6867
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9764 RON
USD flag1 USD = 4.6879 RON
GBP flag1 GBP = 5.9723 RON
CHF flag1 CHF = 5.3062 RON
AUD flag1 AUD = 3.0588 RON
DKK flag1 DKK = 0.6671 RON
CAD flag1 CAD = 3.3586 RON
HUF flag1 HUF = 0.0122 RON
JPY flag1 JPY = 0.0303 RON
NOK flag1 NOK = 0.4232 RON
SEK flag1 SEK = 0.4299 RON
XAU flag1 XAU = 393.4124 RON
Monede Crypto
1 BTC = 422374.68RON
1 ETH = 15051.91RON
1 LTC = 354.55RON
1 XRP = 3.28RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.55%
6 luni: 5.59%
12 luni: 5.65%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17681.470.02%
BET-BK3300.370.36%
BET-EF949.81-0.18%
BET-FI61313.380.20%
BET-NG1245.19-0.50%
BET-TR38996.000.02%
BET-TRN37903.660.02%
BET-XT1516.380.00%
BET-XT-TR3287.530.01%
BET-XT-TRN3202.240.01%
BETAeRO941.74-1.16%
BETPlus2614.330.04%
RTL39186.82-0.08%

Opinii

Dumitru Chisăliță, președintele AEI
Profesorul Mircea Coșea / Foto: Crișan Andreescu

Donald Trump revine. Mircea Coşea: Ce se schimbă pentru România și economia europeană?

Donald Trump a fost ales din nou președinte în...

Adrian Negrescu, analist economic

Comunicate de presa

Transelectrica / FOTO: Facebook

Investiții pentru închiderea inelului de 400 kV al României

Marți a avut loc prima întâlnire după semnarea...

Vulcangas

Inaugurarea primei stații de GNL și CNG din România

Pe 13 noiembrie 2024, la ora 11:30, în Pecica,...


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel